Najnowsze wpisy


Po dlugiej przerwie
04 września 2009, 20:53

JEJ!!!!!!!ale dawno nie pisalam!Na poczatek zycze wam samych szóstek i piatek.Wink

Teraz jestem w czwartej klasie i musze lazic z ciezkim plecakiem po czterech pietrach

Bardzo to uciazliwe bo dopiero sie do tego przyzwyczajam.Bardzo uciazliweUndecided

jest tak.jestem w klasie prymuska i rywalizuje i to ostro o miano super ucznia

z takim chlopakiem.I co sie okazalo?W wyborach dostal szesc glosów a ja tyle samo!!!

W poniedzialek bedzie dogrywka.Jeju az mi nogi drzaly gdy sie dowiedzialam ze dostalam tyle glosów!

Wogule w szkole nie jestem w klasie popularna!Ojojoj.Boje sie poniedzialku!Frown

winx club
23 lipca 2009, 14:01

zakladam klub winx dla roznych blogów.wybierajcie sobie postacie w komentarzach

bloom-wolna

stella-wolna

musa-zajeta-ja

flora-wolna

layla-wolna

tecna-wolna

trix

icy-wolna

darcy-wolna

stormi-wolna

darkar-wolny

chlopaki z czerwonej fontanny(bez nabu-chlopaka layli)

sky-wolny

brandon-wolny

riven-wolny

timmy-wolny

helia-wolny

wrózki

lockette-wolna

digit-wolna

piff-wolna

tune-wolna

amore-wolna

chatta-wolna

zglaszajcie sie.kto pierwszy ten lepszy.Smile

znów slimaki
06 lipca 2009, 09:40

JAK HODUJE SIE SLIMAKI?trzeba miec niezbyt maly sloik ale tez nie bardzo duzy.karmic je swierzymi listkami i kilka razy w tygodniu zraszac sloik.sloik moze byc przykryty

gaza lub moze miec po prostu dziury w pokrywce.jesli zauwarzysz ze gdy slimak jest schowany to cos co widac(tkanka tluszczowa)opada w dól musisz slimaka wypuscic bo inaczej zdechnie.opowiem cos fajnego.wczoraj jechalam z dosc duzom grupom z podwórka,rodzicami i kolezankom zuziom na grilla i znalazlam slimaka który rodzil!!!wyszedl z niego niewiele wiekszy od glówki od szpilki malutki slimaczek który od razu wyszedl ze skorupki.Smile

slimaki
29 czerwca 2009, 10:52

niestety w niedziele nie moglam dodac ciekawostek bo jechalam do babci.dzisiaj dodam tylko jednom bo baaardzo sie spiesze.podam profesjonalnom nazwe popularnego slimaka.

to ten którego napotykamy najczesciej.to jest wstezyk ogrodowy lac. capaea hortensis.

jak ktos chce takiego slimaka hodowac to niedlugo napisze jak sie to robi bo to bardzo proste.Smilewiem bo sama hodujeSmile

nowa nocia
23 czerwca 2009, 12:39

koniec konkursu.uwaga w przyszlom niedziele moze dodam nowe info o zwierzakach.prosze o komcie.wchodzcie na strone www.pajacyk.pl  jak klikniesz w brzuszek pajacyka karmisz glodne dziecko i nic nie placisz.to calkiem darmowe tyle ze jakies dziecko dostaje cieply obiad.

konkursik i zwierzaki
06 czerwca 2009, 11:12
kurcze.nikt nie przystapil do konkursu dlatego daje ostatnie 5 dni. to ma byc blog o zwierzakach wiec napisze o zwierzetach.widziano czarnego tygrysa syberyjskiego ale nie udalo sie go sfotografowac.szkoda.lampart wytrzymuje bez wody nawet miesiac.gdy chomik calkiem wypelni swe worki policzkowe to siegaja mu az do lopatek.koala swietnie plywaja i leniwce tez.orzel przedni potrafi latac 150 km.na godzine.to dosc szybko.wiecej ciekawostek w nastepnych notkach .pa pa.
stop rzezi fok!!!!!
02 czerwca 2009, 18:55

oto sposób pomagania torturowanym foczkom.trzeba wpisać w wyszukiwarce "stop rzezi fok" i kliknąać w strone vivy tam będzie więcej informacji na ten temat.stasznie mi przykro że wogóle są "torturowane"Cry.

 

jestem wściekła na tych ludzi bez serca co je "torturują" i to bardzo!

 

Yell

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

konkurs
24 maja 2009, 15:17

konkurs na naj bloga!!zgłaszać się w komciach i podać nazwę bloga imię nazwisko(nazwisko nie koniecznie) i wiek.konkurs ma trzy etapy.w pierwszym liczę liczbę komentarzy na każdym blogu.potem liczbę wpisów w księdze gości,a potem daje ocenę ogólną bloga.pierwsze miejsce:10 komci i wpis do księgi gości.2 miejsce:5 komci i wpis do księgi.3 miejsce 1 komć i wpis do księgi.wyróżnienie to wpis do księgi.zapraszam do konkursuLaughingjak nikt się nie zgłosi będzie mi przykro i będe wściekłaCryYellproszę o pomoc w dodawaniu internetowych zdjęć!!!!!!!!

zwierzęta
24 maja 2009, 11:35

powiem coś strasznego.w kanadzie i rosji zabijane są małe foczki!tylko dla futra!są bite w głowę

lub w nos.połowa 2-miesięcznych foczek żyje gdy obdziera się je ze skóry!!niedługo więcej informacji jak można im pomóc.

pomocy
24 maja 2009, 09:40

jak dodać internetowe zdjęcia na bloga?proszę o pomoc w komciach. niezalogowani lub nie zarejestrowani też mogą pisać